poniedziałek, 4 stycznia 2016

WYZWANIE # 1 - świeto Wszystkich Babć i Dziadków :-)


Witamy w mroźny poniedziałek :-)

Dla naszego Scrapkowo to bardzo ważny dzień i mamy nadzieje, że zechcecie z nami go celebrować .
Zgodnie z zapowiedzią, ogłaszamy dzisiaj pierwsze, w historii Scrapkowa, wyzwanie !
Tak, tak.... w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca będziemy zapraszać Was do wspólnej zabawy, w comiesięcznych wyzwaniach  :-)

 W styczniu, chcąc zachować tradycję, zapraszamy na WYZWANIE # 1 









Prosimy o przygotowanie dowolnej pracy, w ulubionej przez Was formie, która nawiązuje do powyższego święta i może stanowić prezent dla Babci lub Dziadka :-)

Nie narzucamy Wam żadnych rozwiązań, poza wykorzystaniem zawieszki !

Na Wasze prace czekamy do dnia 20 stycznia !

Przygotowaliśmy dwie nagrody :-)
Autor pracy, która zostanie przez nasze DT uznana za najlepszą, otrzyma od nas bon upominkowy do wykorzystania w  http://scrapkowo.pl/








Praca, która jako druga uzyska największą liczbę punktów, zdobędzie miano WYRÓŻNIENIA i otrzymuje nagrodę ufundowana przez sponsora STUDIO75 :-)








A oto inspiracje naszego DT :

Sosnowy Gaik eleganckie pudełko dla Dziadka






Z Wizytą U Ams przygotowała takie cudeńko dla Super babci :-)






Dagiscrap z nutą romantyzmu







CreaDiva bajecznie kolorową karteczkę





Monisfera słodki czekoladownik z zakładką :-)







Z niecierpliwością oczekujemy waszych prac :-) Zapraszamy !

Pozdrawiamy :-)



PRACE ZGŁASZAJCIE TU

8 komentarzy:

  1. Przepraszam ale chciałam uściślić. W poście pisze, że zgłoszenia prac do 20 stycznia a InLinkz działa do 25 stycznia. Która data jest poprawna? I jeszcze pytanko - można zgłosić więcej niż jedna pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie lewe rączki dziękujemy za spostrzegawczość.... Oczywiście do 20-go każdego miesiąca, zgodnie z opisem wyzwania oraz naszym regulaminem wyzwań. Niestety nie damy rady poprawić ustawień, bowiem znikną wszystkie zgłoszone już prace :-( Co do ilości prac, to nasz regulamin stanowi, iż na wyzwanie można zgłosić tylko 1 pracę, ale za to, na jeszcze dwa, w innych miejscach . Czyli do 20-go, 1 praca na max 3 wyzwania :-) Pozdrawiamy serdecznie Daga

      Usuń
    2. W takim razie moja praca się nie nadaje bo jest już zgłoszona na 4 wyzwania :( Szkoda bo robiłam ją specjalnie z myślą o waszym wyzwaniu. Swoja drogą nie rozumiem tych ograniczeń liczby wyzwań. Przecież im więcej wymagać spełnia praca (bo spełnia wymagania z kilku wyzwań) tym bardziej jest kreatywna i tym bardziej trzeba nad nią się nagłówkować. Na zagranicznych blogach jeżeli już są ograniczenia to do 10 wyzwań. Pozdrawiam

      Usuń
  2. dzięki za info nie doczytałam ze tylko 1 praca ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zawsze daję tylko na 3 wyzwania...

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuu...moja praca nie ma charmsa- a miało byc serduszko przy kwiatkach:-(- proszę wykasować moja pracę :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam źle zamieściłam posta , proszę mnie wykasować, gdyż nie mogę sama tego zrobić :(
    nie pojawia się śmietniczek obok mojego linka ...

    OdpowiedzUsuń