czwartek, 13 lipca 2017

Witaj Maleństwo :-)

Witam :-)
Dzisiaj chciałam zaprezentować pracę, którą wykonywałam z przysłowiowymi motylami w brzuchu :-p
Wszystko dlatego, iż adresatką kartki jest cudowna, śliczna mała Istotka, której nadano imię takie jak moje :-) Czterdzieści parę lat temu byłam jedyną Dagmarą na osiedlu, a imię moje zaczerpnęła mama z ulubionej książki " Dag córka Kasi". Dzisiaj Dagmar jest już więcej, ale to pierwsza moja praca dla Dagi, więc wykonywałam ją z ogromną przyjemnością :-)

Oczywiście w różu, z elementami "dzieciowymi", perełkami, kwiatuszkami, taka cukiereczkowa z ulubionych papierów UHK Gallery Misty Morning.





W Scrapkowo kupicie :


  


  

  

 

  
  

  

  
  


  
  

Pozdrawiam, miłego weekendu i zapraszam na kolejne nasze inspiracje :-)

DagiScrap


1 komentarz: