poniedziałek, 18 września 2017

Album

Witajcie;)

Albumów na swym koncie nie mam zbyt wiele 
ale pokusiłam się o ozdobienie Bazyliszka.
Mogłam wreszcie sprawdzić jak dobrze pracuje się na tej bazie.
Co roku wykonuję dla siebie album ze zdjęciami synka. 
Wybieram kilka najważniejszych dla mnie zdjęć i wywołuję.
Dzięki temu będę mogła oglądać rozwój mojego dziecka na przestrzeni lat.
Rozwój umiejętności scrapowych też jest widoczny;)











Wykorzystane materiały:

Album BAZYliszek- kraft    Małe gwiazdki z drewna- 20szt.   Małe serdeuszka z drewna- 20szt. 

Zestaw papierów- Splash it! 30,5x30,5 cm   Paperbloc 0381 18 ark.   LOFT- zestaw papierów 

 Klej HOBBY 40g   Kosteczki kleju 3D 2mm

Pozdrawiam;)


4 komentarze:

  1. Świetny albumik :)Każda strona dopieczona :) piękne foto na dworze....też dziś latałam łapać najlepsze słoneczko do fotek :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. przpeeiekny albumik:)! fantastyczne kolorki:)!

    OdpowiedzUsuń